ПРОЕКТ

                                                                         

                                                                 УКРАЇНА

                                      РЕСПУБЛІКАНСЬКА  СІЛЬСЬКА  РАДА

                                                НІКОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ 

                                                

                                                              Р І Ш Е Н Н Я      

 

від 19.04.2017 № VІІ/17 - 138

с.Республіка

 

Про  встановлення місцевих

податків і зборів на території

Республіканської сільської ради

            У зв’язку із змінами, внесеними до Податкового кодексу України, (Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» від 20.12.2016 № 1791-VІІІ та Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» від 21.12.2016 №1797-VIII), згідно Бюджетного кодексу України,  статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи висновок постійної депутатської  планово – бюджетної комісії , сільська  рада

 В И Р І Ш И Л А :

1. Встановити на території Республіканської сільської ради місцеві податки і збори, а саме:

1.1. Податок на майно.

1.2. Єдиний податок.

2. Затвердити Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки у новій редакції  на 2017 рік (додаток 1).

3. Затвердити Положення про транспортний податок (додаток 2).

4. Затвердити Положення про єдиний податок на території Республіканської сільської ради (додаток 3).

5. Оприлюднити дане рішення на інформаційному стенді сільської ради та на сайті МАОМС «Крок громад».

6. Рішення № VІ/56-533 від 25.03.2015 «Про встановлення місцевих податків і зборів» вважати таким, що втратило чинність.

7. Копію даного рішення у десятиденний строк з дня оприлюднення надати до Мангуської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області.

8. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну планово – бюджетну комісію (Писавва Н.А.)

 

Республіканський сільський  голова                                        С. Л. Аксьонов

 

                                                                                                   Додаток 1

                                                                                       до рішення Республіканської  

                                                                                        сільської ради

                                                                                         від 19.04.2017 №VIІ/17-138

 ПОЛОЖЕННЯ

про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

1.     Платники податку

1.1. Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

1.2. Визначення платників податку в разі перебування об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб:

а) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;

б) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

в) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

2.     Об’єкт оподаткування

2.1. Об’єктом оподаткування є об’єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.

2.2. Не є об’єктом оподаткування:

а) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності);

б) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов’язкового) відселення, визначені законом, в тому числі їх частки;

в) будівлі дитячих будинків сімейного типу;

г) гуртожитки;

ґ) житлова нерухомість непридатна для проживання, в тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням сільської ради;

д) об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину;

е) об’єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб’єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках;

є) будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств;

ж) будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;

з) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств;

и) об’єкти нерухомості, що перебувають у власності релігійних організацій, статути (положення)  яких зареєстровані у встановленому порядку, та використовуються виключно для забезпечення їхньої статутної діяльності, включаючи ті, в яких здійснюють діяльність засновані такими релігійними організаціями добродійні заходи (притулки, інтернати, лікарні тощо), крім об’єктів нерухомості, в яких здійснюється виробнича та/або господарської діяльності;

і) будівлі дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від форм власності та джерел фінансування, що використовуються для освітніх послуг;

ї) об’єкти нежитлової нерухомості державних та комунальних дитячих санаторно-курортних закладів і закладів оздоровлення та відпочинку дітей, а також дитячих санаторно-курортних закладів і закладів оздоровлення та відпочинку дітей, які знаходяться на балансі підприємств, організацій і установ, які є неприбутковими і внесені контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій;

й) об’єкти нежитлової нерухомості державних та комунальних центрів фізичного здоров’я населення, центрів з розвитку фізичної культури і спорту інвалідів, дитячо-юнацьких спортивних шкіл.

к) об’єкти житлової нерухомості, які належать багатодітним або прийомним сім’ям, у яких виховується п’ять і більше дітей.

3.     База оподаткування

3.1. Базою оподаткування є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

3.2. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

3.3. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.

4.     Пільги із сплати податку

4.1. База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи платника податку, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості – на 60 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості – на 120 кв. метрів;

в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), – на 180 кв. метрів.

Зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

4.2. Від сплати податку за об’єкти житлової та/або нежитлової нерухомості звільняються: 

4.2.1.Релігійні організації України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями).

4.2.2.Звільнити релігійні організації України, статути(положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями) від надання контролюючому органу за місцезнаходженням  об’єкта/об’єктів оподаткування декларації за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46  Податкового кодексу України.

4.3 Від сплати податку за об’єкти житлової нерухомості звільняються:

4.3.1.Інваліди  першої і другої групи.

4.3.2. Фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років.

4.3.3. Пенсіонери за віком.

4.3.4. Ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».

4.3.5.Фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

4.4. Звільнення від сплати податку за об’єкти житлової нерухомості, передбачене для відповідної категорії фізичних осіб  підпунктом 4.3 цього Положення поширюється на один об’єкт житлової нерухомості.

4.5.Від сплати податку за об’єкти нежитлової нерухомості звільняються: 

4.5.1. Фізичні особи за об’єкти нежитлової нерухомості:

а) господарські (присадибні) будівлі до одного будинку – допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо;

б) індивідуальні гаражі площа яких не перевищує 30 кв. метрів.

4.6. Пільги з податку, що сплачується на  території Республіканської сільської ради з об’єктів житлової нерухомості, для фізичних осіб не надаються на:

а)об’єкт/об’єкти оподаткування, якщо площа такого/таких об’єкта/об’єктів перевищує п’ятикратний розмір неоподатковуваної площі, затвердженої рішенням сільської  ради (п.4.1 цього Положення);

б)об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).

5.     Ставка податку

5.1. Ставки податку для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб встановлюються за рішенням сільської ради у відсотках від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування, а сааме:

- ставка податку для об’єктів житлової нерухомості становить 0,5 відсотка мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв.м бази оподаткування;

- ставка податку для об’єктів нежитлової нерухомості становить 0,3 відсотка мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв.м бази оподаткування;

6.     Податковий період

6.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

7.     Порядок обчислення суми податку

7.1. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості у такому порядку:

а) за наявності у власності платника податку одного об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється, виходячи з бази оподаткування, зменшеної відповідно до підпунктів “а” або “б” підпункту 4.1 пункту 4 цього Положення, та пільги органів місцевого самоврядування з неоподатковуваної площі таких об’єктів (у разі її встановлення) та відповідної ставки податку;

б) за наявності у власності платника податку більше одного об’єкта житлової нерухомості одного типу, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів зменшеної відповідно до підпунктів “а” або “б” підпункту 4.1. пункту 4 цього Положення та пільги органів місцевого самоврядування з неоподатковуваної площі таких об’єктів (у разі її встановлення), та відповідної ставки податку;

в) за наявності у власності платника податку об’єктів житлової нерухомості різних видів, у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпункту “в” підпункту 4.1 пункту 4 цієї статті та пільги органів місцевого самоврядування з неоподатковуваної площі таких об’єктів (у разі її встановлення), та відповідної ставки податку;

г) сума податку, обчислена з урахуванням підпунктів 2 і 3 цього підпункту, розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги загальної площі кожного з об’єктів житлової нерухомості.

Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості виходячи із загальної площі кожного з об’єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.

7.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку, обчисленого згідно з підпунктом 7.1 пункту 7 цього Положення, та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

Контролюючі органи за місцем проживання (реєстрації) платників податку в десятиденний строк інформують відповідні контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості про надіслані (вручені) платнику податку податкові повідомлення-рішення про сплату податку у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам – нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності таких нерезидентів.

7.3. Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

права на користування пільгою із сплати податку;

розміру ставки податку;

нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

7.4. Органи державної реєстрації прав на нерухоме майно, а також органи, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб, зобов’язані щоквартально у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем розташування такого об’єкта нерухомого майна станом на перше число відповідного кварталу в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

7.5. Платники податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового кодексу України, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості декларація юридичною особою – платником подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

8.     Порядок обчислення сум податку в разі зміни власника об’єкта оподаткування податком

8.1. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника – починаючи з місяця, в якому виникло право власності.

8.2. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

9.     Порядок сплати податку

9.1. Податок сплачується за місцем розташування об’єкта/об’єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

10.                        Строки сплати податку

10.1. Податкове зобов’язання за звітний рік з податку сплачується:

а) фізичними особами – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами – авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації”.

11.                       Відповідальність

 11.1 У разі якщо платник податків не подає, або несвоєчасно подає декларації, не сплачує узгоджену суму грошового зобов’язання протягом строків визначених Податковим кодексом України, такий платник податку притягується до відповідальності згідно Податкового кодексу України та іншими Законами України.

 

Секретар сільської ради                                               Г.В. Твердохліб

 

 

 

 

Додаток 2

                                                                                              до рішення Республіканської  

                                                                                              сільської ради

                                                                                              від 19.04.2017 №VIІ/17-138

 

 

П ОЛ О Ж Е Н Н Я

про транспортний податок

 

 

1. Платники податку

 

1.1. Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 цього Положення є об'єктами оподаткування.

 

2. Об'єкт оподаткування

 

2.1. Об'єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше 5 років та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року і мають об'єм циліндрів двигуна понад 3000 куб. см.

 

3. База оподаткування

 

3.1. Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування відповідно до підпункту 2.1 пункту  2 цього Положення.

 

4. Ставка податку

 

4.1. Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 цього Положення.

 

5. Податковий період

 

5.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

 

6. Порядок обчислення та сплати податку

 

6.1. Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.

 

6.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/умм податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).

 

Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

 

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам – нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцем реєстрації об'єктів оподаткування, що перебувають у власності таких нерезидентів.

 

6.3. Органи внутрішніх справ зобов'язані до 1 квітня 2017 року подати контролюючим органам за місцем реєстрації об'єкта оподаткування відомості, необхідні для розрахунку податку.

 

З 1 квітня 2017 року органи внутрішніх справ зобов'язані щомісячно, у 10-денний строк після закінчення календарного місяця подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем реєстрації об'єкта оподаткування станом на перше число відповідного місяця.

 

Форма подачі інформації встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної податкової політики.

 

6.4. Платники податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об'єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

 

Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою – платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об'єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт.

 

6.5. У разі переходу права власності на об'єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об'єкт оподаткування, а новим власником – починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об'єкт.

 

Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

 

6.6. За об'єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.

 

7. Порядок сплати податку

 

7.1. Податок сплачується за місцем реєстрації об'єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

 

8. Строки сплати податку

 

8.1. Транспортний податок сплачується:

 

а) фізичними особами – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

 

б) юридичними особами – авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

 

 

 

Секретар сільської ради                                      Г.В. Твердохліб

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                              Додаток 3

                                                                                             до рішення Республіканської  

                                                                                             сільської ради

                                                                                             від 19.04.2017 VIІ/17-138

 

 

П ОЛ О Ж Е Н Н Я

про єдиний податок

 

Згідно Закону України від 21 грудня 2016 року №1797-VIII  “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи

 

       Спрощена система оподаткування, обліку та звітності особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів, встановлених п.297.1 статті 297 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755 – VІ зі змінами і доповненнями (далі –Податковий кодекс України) на сплату єдиного податку в порядку та на умовах, визначених цим Положенням, з однозначним веденням спрощеного обліку та звітності. Юридична особа чи фізична особа – підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим цим Положенням, та реєструється платником єдиного податку в порядку, визначеному цим Положенням.

 

1.     Платники податку

    Спрощена система оподаткування, обліку та звітності запроваджується для таких груп платників  єдиного податку:

 

- перша група – фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 300 000 гривень;

- друга група – фізичні особи – підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

не використовують працю  найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;

 

обсяг доходу не перевищує 1 500 000 гривень.

- третя група – фізичні особи-підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, є необмеженою та юридичні особи – суб’єкти господарювання  будь-якої організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 5 000 000 гривень;

- четверта група – сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків.

2. Ставки податку.

Фіксовані ставки єдиного податку для платників першої – другої груп встановлюються сільською радою для фізичних осіб-підприємців, які провадять господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності з розрахунку на календарний місяць:

2.1. для першої групи  платників єдиного податку у розмірі 10 відсотків розміру мінімальної заробітної плати

2.2. для другої групи платників єдиного податку у розмірі 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати.

 

3. Податковий (звітний) період.

3.1. Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку першої, другої та четвертої груп є календарний рік.

 

4. Порядок нарахування та строки сплати єдиного податку

4.1. Платники єдиного податку першої і другої груп сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця.

 Такі платники єдиного податку можуть здійснити сплату єдиного податку авансовим внеском за весь податковий (звітний) період (квартал, рік), але не більш як до кінця поточного звітного року.

Нарахування авансових внесків для платників єдиного податку першої і другої груп здійснюється контролюючими органами на підставі заяви такого платника єдиного податку щодо розміру обраної ставки єдиного податку, заяви щодо періоду щорічної відпустки та/або заяви щодо терміну тимчасової втрати працездатності.

Сплата єдиного податку платниками першої - третьої груп здійснюється за місцем податкової адреси.

5. Відповідальність платника єдиного податку.

        Платники єдиного податку несуть відповідальність за правильність обчислення, своєчасність та повноту сплати сум єдиного податку, а також за своєчасність  подання податкових декларацій, згідно п.300.1 ст.300 Податкового кодексу України.

 

Секретар сільської ради                                       Г.В. Твердохліб

 

 

 

ПРОЕКТ

                                  

                                   УКРАЇНА

                                      РЕСПУБЛІКАНСЬКА  СІЛЬСЬКА  РАДА

                                                НІКОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ 

                                                

                                            Р І Ш Е Н Н Я     

 

від 25.01.2017 № VІІ/15 - 121

с.Республіка

 

Про  встановлення ставок земельного податку та

орендної плати за користування землею на

території Республіканської сільської ради 

 

У зв’язку з внесенням змін до Податкового кодексу України Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» № 71 – VІІІ від 28.12.2014 р., на виконання вимог ст.7,8,10,12, ст.ст. 269 – 288  Податкового кодексу України , з метою ефективного використання земельного фонду і залучення додаткових коштів в бюджет сільської ради, керуючись Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», відповідно до ч.1 ст. 59 та керуючись п.24 ст.26 Закону України  «Про  місцеве самоврядування  в Україні», Республіканська сільська рада

 

ВИРІШИЛА:

    1. Встановити на території Республіканської сільської ради ставки  земельного податку згідно з додатком 1 з урахуванням коефіцієнта індексації на всі види земельних ділянок.

 

    2.Встановити на території Республіканської сільської ради ставку річної орендної плати в розмірі від 3 до 12 % нормативної грошової оцінки  земельної ділянки   з урахуванням коефіцієнта індексації на всі види земельних ділянок.

 

    3. Затвердити Порядок справляння плати за землю  в частині земельного податку згідно з додатком № 1.

 

    3. Оприлюднити дане рішення згідно чинного законодавства та у десятиденний строк з дня оприлюднення надати до Мангуської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області.

 

    4. Дане рішення набуває чинності з дня його оприлюднення.

 

    5. Контроль за виконанням рішення покласти на планово – бюджетну комісію (Писавва Н.А.)

 

 Республіканський сільський  голова                                                        С.Л. Аксьонов

 

 

                                                                                                    Додаток № 1

                                                                                          до рішення сільської ради

                                                                                          від 25.01.2017 №VІІ/15 - 121

 

ПОРЯДОК

справляння  плати  за  землю  в  частині земельного податку

 

1. Платники земельного податку

1.1.Платниками земельного податку є:

а) власники земельних ділянок;

б) землекористувачі.

1.2. Не є платниками земельного податку суб’єкти господарювання, які застосовують спрощену систему  оподаткування, обліку та  звітності до глави 1 розділу ХІV Податкового кодексу України.

 

2. Об’єкт оподаткування

2.1. Об’єктом оподаткування земельним податком є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.

2.2. Земельні частки (паї), які перебувають у власності.

2.3. Не є об’єктом оподаткування:

а) земельні ділянки кладовищ

б) земельні ділянки, надані для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення діяльності релігійних організацій.

3. База оподаткування земельного податку

3.1. Базою оподаткування земельним податком є нормативна грошова оцінка  земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого Податковим кодексом України.

3.2. Площа земельних ділянок,  нормативну грошову оцінку яких не проведено.

4. Ставки податку

4.1.Ставка земельного податку за земельні ділянки, нормативно грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження):

4.1.1.Ставки земельного податку за земельні ділянки, зайняті житловим фондом, та сільськогосподарські угіддя в межах населеного пункту  для ведення особистого селянського господарства, встановлюються у розмірі 0,03% від  нормативної грошової оцінки.

4.1.2.Ставка податку за сільськогосподарські угіддя за межами населеного пункту встановлюється у розмірі:

рілля – 0,4 %,

сіножаті – 0,4 %,

пасовища – 0,4 %,

багаторічні насадження – 0,1%  від  їх  нормативної  грошової  оцінки.

4.1.3.Ставка земельного податку на земельні ділянки, нормативно – грошову оцінку яких проведено, встановлюється в розмірі 1,0 %.

4.1.4. Ставка земельного податку на земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб’єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності) нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження) встановлюється у розмірі 1,5 % від їх нормативної грошової оцінки.  

4.1.5. Ставка земельного податку на земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб’єктів господарювання для комерційного призначення без правовстановлюючих документів, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження), встановлюється у розмірі 2,5 % від їх нормативної грошової оцінки.  

4.2.Ставки податку на земельні ділянки різного цільового призначення, розташовані за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено, встановлюється у розмірі 5% від нормативної грошової оцінки площі ріллі по області.

4.3.Ставки податку на земельні ділянки водного фонду за межами населеного пункту, нормативно-грошову оцінку яких не проведено, встановлюється 5% від нормативної грошової оцінки площі ріллі по області.

4.4.Податок за лісові землі справляється як складова рентної плати, що визначається податковим законодавством. Ставка податку за 1 га нелісових земель, які надані у встановленому порядку і використовуються для потреб лісового господарства, встановлюється відповідно до п.п.4.1.3, 4.2.

4.5.Ставку земельного податку на земельні ділянки, зайняті під дачно-будівельними та садівницькими товариствами, встановити у розмірі 0,1% від нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь.

4.6.Ставка річної орендної плати встановлюється в розмірі від 3 до 12 % нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

 

5. Порядок обчислення суми податку

 

Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Головне управління Держземагентства у Володарському районі та органи державної реєстрації прав на нерухоме майно, щомісяця не пізніше 10 числа наступного місяця, а також  за запитом органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння земельного податку  у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Обчислення суми земельного податку фізичним особам на території Республіканської сільської ради  проводиться Мангуською ОДПІ ГУ ДФС  у Донецькій області.

Податкове повідомлення – рішення про суму податку, що підлягає сплаті, та платіжні реквізити надсилаються Мангуським  відділенням ОДПІ ГУ ДФС  у Донецькій області платнику податку до 1 липня звітного року за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 58 Податкового кодексу України.

У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку  того місяця, в якому він втратив право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником – починаючи з місяця, в якому у нового власника виникло право власності.

При переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням  прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку.

За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у спільній власності кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується з урахуванням  прибудинкової території кожному з таких осіб:

1) у рівних частинах – якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділена в натурі або одній з таких осіб-власників, визначеній за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

2) пропорційно належній частці кожної особи – якщо будівля перебуває у спільній частковій власності;

3) пропорційно належній частці кожної особи – якщо будівля перебуває у спільній сумісній  власності і поділена в натурі.

За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у користуванні кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується кожному з них пропорційно тій частині площі будівлі, що знаходиться в їх користуванні, з урахуванням прибудинкової території.

Юридична особа зменшує податкові зобов’язання із земельного податку на суму пільг, які надаються фізичним особам відповідно до підпункту 8.1 розділу 8 Порядку за земельні ділянки, що знаходяться у їх власності або постійному користуванні і входять  до складу земельних ділянок такої юридичної особи.

 

6. Податковий період

Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

 

7. Строк та  порядок сплати податку

    7.1Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

    У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

     7.2 Облік фізичних осіб – платників податку і нарахування відповідних сум проводиться щороку до 1 травня.

     7.3 Земельний податок сплачується:

а) фізичними особами – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення – рішення;

б) юридичними особами – рівними частками щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

 

8. Пільги  із сплати податку

 

Пільги щодо сплати податку:

 

8.1. Для фізичних осіб :

а) інваліди І та ІІ групи;

б) фізичні особи, які виховують  трьох і більше дітей до 18 років;

в) пенсіонери (за віком);

г) ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

д) фізичні особи, визнані законом особами, що постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для

відповідальної категорії фізичних осіб підпунктом 8.1. цього розділу, поширюється

на одну земельну ділянку за кожним   видом використання у межах граничних норм:

а) для ведення особистого селянського господарства – у розмірі не більш як 2 га;

б) для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) - не більш як 0,25 га;

в) для індивідуального дачного будівництва – не більш як 0,10 га;

г) для будівництва індивідуальних гаражів – не більш як 0,01 га;

д) для ведення садівництва – не більш як 0,12 га.

8.2.  Для юридичних осіб:

а) дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади незалежно від форм власності і джерел фінансування, заклади культури, науки, освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, фізичної культури та спорту, органів місцевого самоврядування, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету;

б) військові формування, утворені відповідно до законів України, що розташовані (дислоковані) на відповідній території;

в) релігійні організації України, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, за земельні ділянки, надані для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення їх діяльності.

 

9. Строк та порядок подання звітності про обчислення і сплати податку

Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають ВОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового кодексу України.

Подання такої декларації звільняє від обов’язків подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника земельного податку) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нормативної грошової оцінки землі.

Щодо нововідведених земельних ділянок декларація подається протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

 

10. Орендна плата

10.1 Підставою нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки, оформлений і зареєстрований відповідно до законодавства.

Сільська рада до 1 лютого подає контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформує відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договоріворенди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.

10.2 Платником орендної плати є оренлдар земельної ділянки.

10.3 Об’єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.

10.4 Розмір та умови внесення орендної плати встановлюється у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

10.5 Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу:

10.5.1 не може бути меншою 3% нормативної грошової оцінки;

10.5.2 не може перевищувати 12 % нормативної грошової оцінки.

10.6 Плата за суборенду земельних ділянок не може перевищувати орендної плати.

10.7 Податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285-287 Податкового кодексу України.

 

11. Індексація нормативної грошової оцінки земель

 

11.1 Для визначення розміру податку та орендної плати  використовується  нормативна грошова оцінка земельних ділянок. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, здійснює управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок.

11.2 Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення  станом на 1 січня поточного року.

     Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно, залежно від дати прведення нормативної грошової оцінки земель.

 

 

 

 

Секретар сільської ради                                                       Г.В.  Твердохліб

 

 

 

 

Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення

Республіканської сільської  ради «Про встановлення ставок земельного податку та орендної плати за користування землею на території  Республіканської сільської  ради»

 

            Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Республіканської сільської ради «Про встановлення ставок земельного податку та орендної плати за користування землею на території Республіканської сільської ради» підготовлено згідно з вимогами Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308.

1. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати

шляхом регулювання господарських відносин

            Реформування країни неможливе без ефективного розвитку територіальних громад, який потребує відповідного фінансового забезпечення, безпосередньо залежного від способу наповнення місцевих бюджетів. Тому, в рамках загальнодержавної кампанії з децентралізації влади, Законом України від 28.12.2014 № 71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо податкової реформи» до Податкового кодексу України були внесені суттєві зміни стосовно принципів формування доходної частини місцевих бюджетів, які містили, включення до переліку місцевих податків та зборів тих джерел, надходження від яких є фінансово значимими та стабільними. Таким джерелом є, зокрема, «плата за землю - обов’язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності», віднесений з 01.01.2015 року до місцевих податків і зборів.

            Особливістю є те, що місцеві податки встановлюються рішенням сільських, селищних та міських рад. При цьому, плата за землю є обов’язковою для встановлення місцевими радами.

            Своєчасна сплата земельного податку є одним з обов’язків землекористувачів та землевласників земельних ділянок. Внаслідок прийняття рішення «Про встановлення ставок земельного податку та орендної плати за користування землею на території Республіканської сільської ради». буде розв'язана проблема визначення на законних підставах розміру земельного податку для сплати юридичними та фізичними особами за земельні ділянки, розташовані на території Республіканської сільської  ради.

            Проблема є дуже важливою, бо розміри ставок земельного податку прямо впливають на надходження до місцевого бюджету. Досягнення встановлених цілей, запропонованим регуляторним актом, дає можливість визначити обсяг надходжень до місцевого бюджету.

 

2. Визначення цілей регулювання.

 

            Ціллю регулювання є встановлення ставок плати за землю та пільг по земельному податку з врахуванням змін законодавства, інтересів як землекористувача, так і громади, забезпечення ефективного використання земельних ділянок, рівних прав суб’єктів господарювання та збільшення обсягів надходжень до місцевого бюджету із збереженням диференційного співвідношення між розміром орендної плати в залежності від виду господарської діяльності.

 

  

3.Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних

способів досягнення зазначених цілей

 

1.      Залишити питання неврегульованим, тим самим залишити без врегулювання плату за землю, не мати можливості направлення додаткових коштів на здійснення програм соціально-економічного розвитку, збільшення фінансування соціальної сфери та порушення чинного законодавства України. Альтернатива неприйнятна, оскільки не допомагає вирішити проблему, більше того, порушує норми чинного законодавства України в галузі земельних правовідносин.

2.      Прийняття проекту цього регуляторного акта – рішення Республіканської сільської ради «Про встановлення ставок земельного податку та орендної плати за користування землею на території Республіканської сільської ради» забезпечить встановлення розміру плати за землю, оскільки вирішити вищезазначені проблеми за допомогою ринкових механізмів без прийняття відповідного регуляторного акту не можна, так як це буде суперечити нормам діючого законодавства.

            Аналіз обраної альтернативи показує, що перший спосіб не є прийнятним, оскільки він цілком не задовольняє ні інтереси держави, ні територіальної громади сільської ради, ні землекористувачів.

            Досягнення встановлених цілей відбудеться лише за умови безпосереднього державного регулювання, шляхом прийняття запропонованого акту. Цей спосіб досягнення цілей є найбільш оптимальним та доцільним, оскільки відповідає вимогам чинного законодавства, забезпечує належні надходження до місцевого бюджету, забезпечує досягнення цілей державного регулювання, стимулює ефективне землекористування.

            За таких обставин, перевага була віддана другому способу, оскільки у цьому випадку досягнути вищезазначеної мети можливо у найбільш короткий термін з врахуванням особливостей роботи сільської ради, її виконавчого органу, органів податкової  інспекції, органу виконавчої влади з питань земельних відносин.

 

4.Опис механізмів і заходів, які забезпечать розв’язання

визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого

 регуляторного акта

 

            Основні напрямки реалізації удосконалення земельних відносин Республіканської сільської ради спрямовані на досягнення мети, цілей і завдань запропонованого регулювання та представляють комплекс заходів, спрямованих на впровадження у населеному пункті механізму введення в дію плати за землю.

            Розробка і запровадження нормативно-правового акту, орієнтованого на реалізацію норм Податкового кодексу України, дозволить максимізувати корисність використання ресурсного потенціалу територіальної громади, мінімізує можливості збиткової або неефективної експлуатації земельних ділянок, дозволить раціонально використовувати земельні ресурси, забезпечити необхідну основу для формування фінансово-економічної бази місцевого самоврядування за рахунок справляння плати за землю.

            Реалізація запропонованого регулювання буде здійснюватися шляхом впровадження наступних заходів:

  •  затвердження рішення та Порядку справляння плати за землю;
  •  інформування платників про встановлені правила справляння податку у 2017 році;
  •  проведення повного обліку земель, їх власників і користувачів;
  •  раціонального та ефективного використання земельних ділянок;
  •  надходжень встановлених податків і зборів до місцевого бюджету.

  

5.Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей

у разі прийняття запропонованого регуляторного акта

 

Прийняття запропонованого регуляторного акта дасть змогу забезпечити:

·         введення в дію Положення про плату за землю на території Республіканської сільської  ради з 01 січня 2017 року;

·         практичне застосування Положення про плату за землю на території Республіканської сільської  ради для визначення розміру та порядку сплати земельного податку та орендної плати за землю, тощо;

·         направлення додаткових коштів на здійснення програм соціально-економічного розвитку, збільшення фінансування соціальної сфери, раціональне використовувати земельних ресурсів, забезпечення необхідної основи для формування фінансово-економічної бази місцевого самоврядування за рахунок справляння плати за землю.

Запропонований проект акту розроблено у відповідності до вимог діючого законодавства, що регламентує розмір ставок земельного податку та орендної плати за користування землею. Він максимально відповідає вимогами часу, стану та тим умовам, що склалися у селі і потребує затвердження Республіканською сільською  радою.

            Одним з основних зовнішніх чинників, що впливатимуть на дію регуляторного акта, є зміна законів та підзаконних нормативно-правових актів у сфері земельних та податкових відносин. Таким чином, безперервно проводитиметься моніторинг чинників, які впливають на дію регуляторного акта  та, в разі необхідності,  вноситимуться до нього відповідні коригування і доповнення.

            Можливої шкоди від наслідків дії акта не передбачається.

 

6.Визначення очікуваних результатів прийняття

запропонованого регуляторного акта, зокрема розрахунок

очікуваних витрат та вигод суб’єктів господарювання,

громадян та держави внаслідок дії регуляторного акта

 

            Запровадження нормативно-правового акта, орієнтованого на реалізацію норм Податкового кодексу України в частині встановлення плати за землю, дозволить максимізувати корисність використання земельно-ресурсного потенціалу територіальної громади сіл республіканської сільської ради.

            Регулювання впливає на кожну з наступних базових сфер: інтереси громадян та суб’єктів господарювання, у яких земельні ділянки знаходяться у користуванні; інтереси держави, органу місцевого самоврядування:

Сфери впливу

Вид впливу

Інтереси громадян та юридичних осіб у яких земельні ділянки знаходяться у користуванні

Встановлення економічно-обгрунтованого розміру плати за землю. Раціональне використання земельних ресурсів.

Інтереси держави, органу місцевого самоврядування

Забезпечення виконання вимог чинного законодавства України. Раціональне використання земельних ресурсів. Збільшення надходжень до бюджету сільської ради від плати за землю.

            Запропонований проект регуляторного акту не потребує додаткових фінансових витрат на його впровадження з боку громадян та суб’єктів господарювання.

 

7.Аналіз вигод та витрат.

 

Основними групами впливу даного документу слід вважати:

- територіальну громаду республіканської сільської ради;

- громадян та юридичних осіб, у яких земельні ділянки знаходяться у власності або користуванні.

Група впливу

Вигоди

Витрати

Громадяни та суб’єкти господарювання, у яких земельні ділянки знаходяться у власності або у користуванні

Економічне стимулювання ефек-тивного та раціонального викори-стання земельних ділянок.

Збільшення розмірів плати за землю. Обов’язкові платежі за землю податкового характеру.

Територіальна громада Республіканської сільської ради

Визначення розміру плати за землю дає можливість економічно, ефективно, раціонально використовувати земельні ділянки. Регулювання та планування надходжень до місцевого бюджету, більш ефективне використання земельних ресурсів територіальної громади, можливість направлення додаткових коштів на здійснення програм соціально-економічного розвитку, збільшення фінансування соціальної сфери.

Обов’язкові платежі за землю податкового характеру. Витрати, пов`язані з прийняттям, оприлюдненням та популяризацією регуляторного акту

 

8.Обґрунтування запропонованого строку чинності регуляторного акта.

 

   Термін дії запропонованого регуляторного акта не обмежено у часі, оскільки його прийняття та застосування є загальнообов'язковим на території Республіканської сільської ради та діє на широке коло фізичних та юридичних осіб.

            Термін дії регуляторного акту обумовлений стабільністю нової редакції Податкового кодексу України. У разі внесення змін чи доповнень, що впливають на розміри або правила справляння земельного податку, зміни і доповнення будуть вноситись і до регуляторного акту. Коригування рішення можливе у разі об’єктивних змін в економічній діяльності селища та країни, а також внаслідок негативних показників відстежень результативності регуляторного акту.

 

9.Визначення показників результативності регуляторного акта

 

            Показниками результативності запропонованого регуляторного акта являються:

-          додаткові надходження коштів до місцевого бюджету від надходжень плати за землю,

-          формування фінансово-економічної бази місцевого самоврядування за рахунок справляння плати за землю,

-          рівень поінформованості з основних положень акта,

-          стимулювання ефективного землекористування на засадах ринкової економіки.

 

 10.Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися

відстеження результативності регуляторного акта в разі його прийняття

 

            Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися згідно Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та Методики відстеження результативності, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 р. № 308.

            Відстеження результатів акта здійснюватиметься шляхом проведення:

- базового відстеження результативності регуляторного акта до дня набрання чинності регуляторного акту;

- повторного відстеження результативності регуляторного акта через рік після набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом;

- періодичного відстеження результативності регуляторного акта через три роки після проведення повторного відстеження результативності регуляторного акту відповідно до ст. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності.

 

 

            Республіканський сільський голова                                               С.Л. Аксьонов

 

 

  

ПОВІДОМЛЕННЯ

про оприлюднення регуляторного акту Республіканської сільської ради " Про  встановлення ставок земельного податку та орендної плати за користування землею на території  Республіканської сільської  ради»

 

Відповідно до вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань на інформаційному стенді сільської ради, на сайті МАОМС «Крок громад» та в районній газеті «Заря Приазов'я» оприлюднений проект рішення сільської ради " Про  встановлення ставок земельного податку та орендної плати за користування землею на території Республіканської сільської  ради" та аналіз регуляторного впливу, розроблений постійною планово – бюджетною комісією сільської ради, комісією з питань  сільськогосподарського виробництва, соціального розвитку, регулювання земельних відносин та охорони природного навколишнього середовища.

Ціллю прийняття цього регуляторного акту є встановлення на території Республіканської сільської ради ставок земельного податку відповідно до визначеного Податковим кодексом переліку і в межах визначених ним граничних розмірів ставок на отримання до бюджету республіканської сільської ради відповідних надходжень. Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань приймаються в письмовій формі, в місячний термін з дня оприлюднення,  за адресою: с. Республіка, вул.Центральна, 1 Нікольського району Донецької області, тел. 2-48-31.

 

 

Республіканський сільський голова                                                    С.Л. Аксьонов

 

 

 

 

УКРАЇНА

РЕСПУБЛІКАНСЬКА  СІЛЬСЬКА  РАДА

ВОЛОДАРСЬКОГО РАЙОНУ

 

                   Р І Ш Е Н Н Я                                                                       

 

від 13.04.2016 VІІ/7-62

с. Республіка

 

Про затвердження проекту Правил

благоустрою територій населених

пунктів Республіканської сільської ради    

 

 

Керуючись ст. 26 ч. 1, п.44 Закону  України «Про місцеве  самоврядування в Україні», Законом України «Про відходи»,  ст. 10 ч. 1 п. 6 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», з метою формування сприятливого для життєдіяльності людини середовища, захисту довкілля, покращення санітарного стану, збереження об’єктів та елементів благоустрою, зелених насаджень на території Республіканської сільської ради, Республіканська  сільська рада

 

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити проект Правил благоустрою території населених пунктів Республіканської сільської ради (додаються).

 

2. Оприлюднити проект даного рішення у десятиденний строк після прийняття на дошці оголошень сільської ради та на веб - сайті МАОМС «Крок громад». 

 

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії сільської ради: планово-бюджетна комісія (Писавва Н.А.), комісія з питань сільськогосподарського виробництва, соціального розвитку, регулювання земельних відносин та охорони природного навколишнього середовища               (Паніна Л.Ф.), соціально-культурна комісія (Наценко Л.І.).

 

 

Республіканський сільський голова                                                         С.Л. Аксьонов